6. září 2016

Vyhodnocení | 3. blogové narozeniny



Týden uplynul jako voda a tak tady máme vyhodnocení narozeninové soutěže !

Úplně na začátek bych Vám všem chtěla moc poděkovat za krásné vzkazy, protože přesně tohle člověka dokáže nakopnout, aby pokračoval :) 

Co se týká otázky "Co Vám na blogu chybí", opravdu mě zajímalo o co byste měli vlastně zájem a trochu se tím nechat do budoucna inspirovat. Nejvíc jste si psali o nějaké tématické články a o něco trochu osobnějšího, abyste měli možnost mě aspoň trochu poznat. Vaše přání je mi rozkazem a už teď na článku pracuji :)
Další, co mě zajímalo byl váš názor na knižní videa. Předně chci říct, že rozhodně nemám v plánu převést blog do podoby videí. Šlo mi jen o občasná videa jako je například měsíční Book Haul. Většina z vás byla pro, takže se už brzo můžete těšit na první Book Haul ve formě videa ! Je dost možný, že to skončí jako naprostý propadák, ale zkusit se má všechno, ne ? :)

Ale abych se tady zbytečně nevykecávala, přejdeme k tomu nejdůležitějšímu - výherci. 

Takže fanfáry, konfety.... 

Vítězem se stává...


Ailin






Vítězce moc gratuluji a posílám email :)










4 komentáře:

Všem děkuji za komentář :)