9. června 2015

Soutěž Dítě číslo 44 | Vyhlášení



Kvůli zkouškám jsem byla tak zahlcená, že jsem to víkendové vyhlášení nějak nestihla - doufám, že mi všichni odpustíte - ale konečně je to tady ! :)
Předně bych chtěla poděkovat všem, co se zúčastnili. Vaše milé vzkazy mi udělaly strašnou radost ! A upřímně, celkem jsem si na sebe upletla bič, když jsem se rozhodla odměnit jedním výtiskem nejkreativnější odpověď - vybírání bylo vážně těžké, ale o tom až za chvíli...

Náhodně pomocí Random.org vyhrávají :


&


Nejkreativnější odpověď:

Jak už jsem psala, tohle byl vážně oříšek. Bylo těžké vybrat jednoho vítěze, ale nakonec mě přece jen jedna odpověď úplně položila. Jelikož jsem samozřejmě zapomněla přidat otázku, jestli potencionálnímu vítězi nebude vadit, když jeho odpověď zvěřejním, řeknu vám jediné - tato slečna měla ve své odpovědi dokonce i básničku ! 

A kdo, že je tím výhercem ?

The Lizz

Všem výherkyním moc gratuluji a posílám email.
Vám ostatním můžu slíbit, že určitě není soutěžím konec a brzy si zas pro vás něco připravím.

A samozřejmě nesmím zapomenout ještě jednou poděkovat Knižnímu klubu za poskytnutí výher do soutěže :)



2 komentáře:

Všem děkuji za komentář :)