9. března 2015

Týden s knihou Nespavost #3


Včera jsme si dali malou pauzu, ale dnes už zase zpátky k projektu Týden s knihou Nespavost.
Dnes jsem si pro vás připravila ukázku. Jedná se o část první kapitoly, takže se nemusíte bát, že byste si předem něco naspoilerovali. Myslím, že už z těchto pár stránek je docela patrné, že kniha má opravdu temnou zápletku a dokážete si udělat obrázek o tom, jak takové cestování do snů jiných lidí vypadá.
Už to nebudu dál protahovat, TADY TO JE :)



Za poskytnutí ukázky moc děkuji nakladatelství YOLI :)

2 komentáře:

  1. Tak ta ukázka vypadá dost dobře! Jako bych na knihu potřebovala ještě víc nalákat! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď ? :D No já doufám, že jednoho dne nebudeš přečtení litovat :D Nicméně jsem ráda, že jsem splnila účel a nalákala jsem tě :D

      Vymazat

Všem děkuji za komentář :)