28. února 2015

Čtenářský klub - Březen #1


Tak už se nám to blíží ! Pro ty, kteří náhodou stále nevědí o čem, že to vlastně mluvím,  tady je krátké info...

Také už jste zažili ten pocit, když čtete nějakou knihu a nutně si o ní chcete s někým popovídat ? Probrat, co se vám líbilo, co vás štvalo ? Pokud ano, tak je pro vás Čtenářský klub jako dělaný !
Každý měsíc se bude hlasovat, která kniha se bude následující měsíc číst. Diskuze pak budou probíhat na fóru, kde bude vše rozdělené do částí, aby nedocházelo k nevítaným spoilerům. Všechno má pod taktovkou Melinda a já a Ivcca se jí budeme snažit s projektem, co nejvíce pomáhat :)

První měsíc Čtenářského klubu startuje už zítra a pokračuje až do konce března ! Odhlasovali jste si knihu Ready Player One, na kterou se já osobně už moc těším, protože ji mám doma už pěkně dlouho a stále jsem její čtení odkládala. Myslím, že podobně jako já je na tom plno lidí, protože akci v Levných knihách, kdy kniha stála 39 CZK, se prostě nedalo odolat. Na fóru už jsou připravené "Levely" podle kterých bude diskuze rozdělena. Jak jsem se totiž před chvilkou dozvěděla, i kniha je dělená na levely, takže se v tom budeme lépe orientovat :) Pro pořádek: pro vstup do diskuze k prvnímu levelu se očekává, že už tento level budete mít dočtený, takže před dočtením určitého levelu vstup do diskuze jen na vlastní nebezpečí :) A ještě jedna informace ! Pokud chcete dostávat info o tomto projektu prostřednictvím emailu, není nic jednoduššího, než se zaregistrovat v tomto formuláři. Nemusíte se bát, že vás Melinda bude nějak spamovala, jen si pak budete moci být jistí, že vám nic neunikne :)

Pokud knihu stále nemáte rychle naběhnete do nejbližších Levných knih. Snad se na vás usměje štěstí a kniha už nebude vyprodaná. Uff, snad jsem všechno náležitě vysvětlila :) Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte a pište !

Na všechny z vás se už moc těším ! Uvidíme se po prvním levelu !






4 komentáře:

  1. Když jsem si šla RPO koupit já, měli ho ve všech pražských pobočkách Levných knih už vyprodaný :D Naštěstí jsem sehnala e-knihu, takže se přeci jen budu moci zapojit... Těším se na společné čtení a diskuse :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že já knižku kupovala už před dlouhou dobou, takže mi mohlo dojít, že už asi v Levných knihách nebude :D Aspoň, že si sehnala knihu jinak ! Už se na to moc těším :)

      Vymazat
  2. Já jsem zatím ve stadiu, kdy RPO jen sháním..Oběhala jsem už troje Levné knihy a pořád nic, RPO je asi beznadějně vyprodán :) Ale snad mě zachrání knihovna a tak se budu moct taky zapojit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to mě mrzí :/ Snad ta knihovna vyjde ! Ještě můžeš zkusit bazar na databaziknih :)
      Doufám, že se ke knize nějak dostaneš, já jsem sice zatím na začátku, ale je to boží ! :D

      Vymazat

Všem děkuji za komentář :)