21. května 2014

Pozdrav z Drážďan :)

Dneska to bude trochu neknižní :) Už nějakou dobu nepřibyl na blog žádný příspěvek, tak jsem si říkala, že by asi nebylo od věci vás informovat, co že se to děje :D

Nekončím s blogováním a ani to neflákám (teda moc to neflákám;), ale právě teď se nacházím trochu mimo moji denní rutinu a je těžší něco vyplodit po celodenním chození, nakupování atd. :D Protože jak už název příspěvku napovídá, jsem v Drážďanech na stáži.

Asi jsem se do tohoto města zamilovala. Nikdy bych netušila, jak moc mi dokáže přirůst k srdci nějaké Německé město - nic proti Německu, ale nikdy to nebyl můj šálek kávy. Takže jestli chcete nasát pohodou atmosféru města, kde všichni jezdí na kole a kde nikdo nikam nespěchá, zajeďte si do Drážďan :)

Na začátku června se vracím zpátky a pak už se zase budu blogu věnovat a psát recenze o sto šest :D 



Pro teď se s vámi loučím a snad máte v Čechách stejně tak krásné počasí jako my tady :)

1 komentář:

  1. V Německu je všude krásně, já tam letos jedu brigádničit na celý měsíc a mám to tam fakticky ráda :) Lidé mi tam přijdou takoví jinačí než u nás, přátelštější a ochotnější. Do Drážďan jezdíme občas se školou na vánoční trhy a jsou opravdu nádherné, doufám, že sis to užila! :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář :)