24. listopadu 2013

Posuď knihu podle obalu #2



Toto meme pořádá Syki a příspěvky se budou zveřejňovat (snad) každou neděli.
Jde o to vybrat si knihu, napsat anotaci a zhodnotit její obálku.





Originální název :  The Impossibility of Tomorrow
Autor : Avery Williams
Série : Inkarnace
Český název : Nejistý zítřek
Počet stran : 280
Datum vydání USA : 4. 6. 2013



Anotace :
Serafina už prožila celá století. Ale teprve nedávno si začala připadat opravdu naživu. Konečně se rozhodla opustit svého přítele Cyruse a po letech a letech, kdy musela střídat těla kvůli zachování své nesmrtelnosti, se konečně usadila někde, kde je šťastná. Protože našla Noaha. Ale pak se stane něco velmi podezřelého a Serafina se začne obávat o své nové přátele. Rozhodne se Sera pro další, nové tělo – a jiný život – nebo najde způsob, jak si udržet navždy, co právě získala?


Názor:
Když jsem četla první díl z této série, byla jsem nadšená. K druhému dílu se musím teprve dopracovat, i když jsem odpočítávala vteřiny do vydání nějak nezbývá čas, a proto se na alespoň pokochám obálkou. Naše obálka je moc hezká, nebo tedy mě se líbí, což samozřejmě není směrodatné, ale je to tak. Líbí se mi, že nakladatelství dodrželo jistou soudružnost s prvním dílem.
Na druhou stranu se musím přiznat, ale zahraniční obálka se mi líbí mnohem víc. Přijde mi hodně přitahující, jak dvě postavy u sebe stojí tak blízko a jde z nich vyloženě cítit žár. Což se pro mě moc často nestává. Žár cítím většinou jenom z nějakých hrozně rádoby hot obálek, kde jsou napůl svlečení pánové a za nimi jednorožec s bleskem, nebo plameny, abyste se už vůbec nemohli vyhnout pocitu, že je to hot.
Zpět k Nejistému zítřku. Hlavním důvodem proč mám větší sympatie k zahraniční obálce, než k naší je asi to, že první půlka obálky je vyvedena v odstínech fialové a vlastně celkově se obálka týká i knižnímu příběhu. Čemuž vždycky fandím.



Musím říct, že kdybych šla jednou v knihkupectví a narazila na tuto knihu (myslím tím ve chvíli, kdy bych o ní neměla ještě ani nejmenší ponětí), tak by mě určitě zaujala a zajisté bych ji vzala do ruky. Dokonce si myslím, že bych byla ochotná si ji kvůli obálce i koupit. Takže pro zákazníka jako jsem já, je tato obálka dobrý marketingový tah a tím pádem gratuluji, protože mě přesvědčit o koupi knihy dá občas hodně práce.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za komentář :)