19. listopadu 2013

Abeceda spisovatelů: Megan Crewe



Toto meme pořádá GiraffeAndy a příspěvky se budou zveřejňovat (snad) každé úterý.




Megan Crewe

1) Kde a kdy se narodila, kde právě žije:

Narodila se v Torontu v roce 1980. Dodnes právě v tomto kanadském městě žije.

2) V jakém roce vydala svoji první knihu, jaká kniha to byla: 

První knihu vydala v roce 2009 a jmenuje se Give Up the Ghost.

3) Žánry, kterým se věnuje:

Věnuje se YA knihám.

4) Tituly, které jsem od autora přečetla:

Zatím jsem od ní četla jen první díl dystopie Tak padne náš svět, který mě vážně zaujal svým originálním stylem vyprávění.

5) Jaký má styl psaní, co se mi na něm líbí:

Nejvíc jsem na knize Tak padne náš svět oceňovala uvěřitelnost. Asi tak nějak si představuju, že by to dopadlo, kdyby svět zachvátil podobný virus jako se to stalo v knize. Líbilo se mi, že se Megan nedržela zpátky a člověk si vůbec nebyl jistý, která postava to "schytá" jako další. Povedlo se jí na stránky knihy převést beznaděj, kterou pociťovaly postavy a čtenář tak neměl problém se do příběhu začíst.

6) Libovolná zajímavost, kterou jsem o autorovi našla:

Megan vystudovala psychologii na York University a pokud se zrovna nevěnuje psaní, pomáhá dětem a mládeži se speciálními potřebami. Také se učí Fut Gar kung-fu (což je podle strýčka googla moderní jižní šaolinský styl Kung-fu).

7) Jaké knihy bych si od autora ráda přečetla či na vydání kterých jeho knih se těším:

V nejbližší době se chystám na druhý díl Fallen World - Životy, které jsme ztratili. 
Při psaní tohoto příspěvku mě zaujala i její první kniha a tak už jí také mám na svém to-read listu :)

Oficiální stránky autorky





Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za komentář :)