12. listopadu 2013

Abeceda spisovatelů : Kimberly Derting



Toto meme pořádá GiraffeAndy a příspěvky se budou zveřejňovat (snad) každé úterý.


Kimberly Derting

1) Kde se narodil/a, kde právě žije:

Narodila se v okolí Seattlu a na pacifickém severozápadě žije dodnes. 

2) Kdy vydal/a svoji první knihu, jaká kniha to byla: 

Svoji první knihu vydala v roce 2010 a jmenuje se The Body Finder. 

3) Žánry, kterým se věnuje:

Autorka se zaměřuje na Young Adult knihy. Na svém kontě má mimo paranormální serii The Body Finder i dystopickou trilogii The Pledge a v příštím roce jí vychází nová sci-fi série The Taken.


4) Tituly, které jsem od autora přečetl/a: 

Zatím jsem četla pouze autorčinu úplně první knihu, která je součástí tetralogie The Body Finder a nese i stejný název. 

5) Jaký má styl psaní, co se mi na něm líbí:

Autorka píše hodně polopaticky, což znamená, že se zbytečně nezamotává do nekonečných souvětí a tím pádem se všechno dobře chápe. Tím pádem se vám nemůže stát, že skončíte po půlstránkové větě, kdy vlastně ani netušíte jaký byl ten hlavní předmět o kterém se mluvilo. Jako další fakt bych ráda zmínila sympatičnosti hlavních postav. Dlouho se mi nestalo, aby někdo byl tak dobrý charakter, že bych si dokázala představit, že s danou osobou trávím i svůj volný čas, i po tom, co jsem jim prakticky viděla 300 stránek do mysli. 

6) Libovolná zajímavost, kterou jsem o autorovi našel/našla:

Jako zajímavost mi přijde, že když v minulosti potřebovala peníze, vyráběla omalovánky, které sešivala sešívačkou a pak chodila od domu k domu a snažila se je prodat. Bohužel, pro nás bohudík, nebyla v tom moc úspěšná a díky tomu se za pár let dostala až na status spisovatelky. 

7) Jaké knihy bych si od autora rád/a přečetl/a či na vydání kterých jeho knih se těším:

Ráda bych dočetla celou sérii The Body Finder, i když po prvním díle ani nemám potřebu číst další. Ne kvůli tomu, že by mě to nebavilo, to právě naopak, ale díky tomu, že první díl je tak nějak hrozně dobře ukončen, že by mohl působit i jako samostatná jednotka bez dalšího pokračování. Každopádně jednou si zajisté přečtu i ostatní díly. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za komentář :)