9. srpna 2013

Tessinajks

Zdravíčko,
tak jsem byla Ellen donucena konečně o sobě taky něco napsat. Pokusím se vám neprezentovat jako totální blbka a jako představování z AZ kvízu bude snad jenom první věta.

Jako Ellen jsem se narodila i celý život bydlím v Praze, je mi 21 let, tenhle rok mě čeká bakalářská práce a mezi mé záliby hrozně nečekaně patří četba. :D

K četbě jsem se dostala už jako dítě na základní škole a ve chvíli, kdy mě naučili číst, jsem  začala
knížky hltat a věřte mi, že pro svoje děti jich mám schováno opravdu dostatečně. Na druhou stranu jsem nikdy nebyla asociální a na okraji společnosti, i když si ze mě dodnes pro mě blízcí přátelé utahovali, že čtu.

Pokaždé mě hrozně rozohní lidé, kteří se až chlubí tím, že za svůj celý život nepřečetli ani jednu jedinou knihu. Nechápu, proč vidí částečnou negramotnost jako super vlastnost se kterou je potřeba se vytahovat a dělat ze sebe lepšího člověka, než někdo kdo čte.

Jsem typ člověka, který si nikdy nedokázal představit, že by měl blog pro lidi. K vášnivému čtenáři jsem ještě slečna velká akvaristka a jednou jsem si založila blog o svém akvárku, ale nedopadlo to podle mých představ, tak jsem ho radši zrušila a až Ellen mě přivedla k tomuto skvělému projektu. O všechno se začala zajímat a pravidelně mě po telefonu se zaujetím informovala a jelikož ví, jak se mnou pracovat, chytře mě jednou větou přesvědčila, ať se k ní přidám.

V tuhle chvilku jenom doufám, že pro Vás budu recenzovat zajímavě a poslední dobou hlavně objektivně. Přestávám kouřit a všechno poslední dobou vidím hrozně negativně a říkám si, jak tohle mohl někdo vydat. :)

Jestli někdo vydržel číst až sem, neostýchejte se a napište mi na mail, určitě by z nás byli kamarádi. :D

Tak se mějte, děkuji za pozornost a v brzké době tu snad najdete publikovanou moji první recenzi.

S pozdravem
                                                                 

     

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za komentář :)